UKK - Avippi

VIPPI 20-2250€

NOPEASTI JA HELPOSTI TILILLESI

Lainasumma

20

Lainaaika

Lainasumma 20
Takaisinmaksettava summa 26.38
Korko vuodessa (49%) 0.38
Nostopalkkio (Avippi) 6.00
Tod. Vuosikorko* 239,10%*
Vakiom. kuluttajaluottotiedot
hae-vippi

UKK

Usein kysytyt kysymykset / tärkeää

1. Milloin rahat ovat tililläni?
Päätös lainasta tai lainasopimuksen kohtaisesta nostosta tehdään muutamassa minuutissa ja siitä ilmoitetaan sinulle tekstiviestillä tai kotisivun kautta. Nosto maksetaan heti hyväksyvän päätöksen saapuessa. Maksun kirjautuminen tilillesi saa viedä 1-2 pankkipäivää riippuen pankista. Mikäli maksu on tehty viikonloppuna tai yleisenä juhlapäivänä maksun kohdistuminen laskulle saa viedä 4 pankkipäivää.

2. Onko minulla avoimia laskuja teille?
Pyydämme laskujen saldot tarkistamaan itsepalvelusta tai sinulle lähetettyjen laskujen perusteella viitenumerolla.
Et voi maksaa vanhentuneen laskun mukaan. Jokaiselle laskulle on annettu oma viitenumero. Laskun saldon voit tarkistaa sinulle lähetetystä laskusta, itsepalvelusta tai soittamalla asiakaspalveluumme ja ilmoittamalla oman henkilökohtaiset tiedot ja laskun viitenumeron.

3. Onko maksamani suoritus jo kirjautunut?
Käytäthän maksaessa aina viitenumeroa, jotta maksusi kohdistuu oikein!
Maksujen kirjautuminen vie 1-2 pankkipäivää. Mikäli maksaessa käytät laskun viitenumeroa, suoritus kohdistuu laskullesi automaattisesti 2 pankkipäivässä, usein jo seuraavana päivänä. Mikäli maksu on tehty viikonloppuna tai yleisenä juhlapäivänä maksun kohdistuminen laskulle saa viedä 4 pankkipäivää.

4. Mikä on laskuni saldo tällä hetkellä?
Kaikkien laskujen saldot voit tarkistaa itsepalvelussamme tai sinulle lähetetystä laskusta. Itsepalveluyhteyden löydät lainanantajan verkkosivulta. Mikäli tarvitset apua, pyydämme soittamaan asiakaspalvelun numeroon 0600 922 42 (2.95 euroa/min + mpm/pvm).
Laskun voit aina tarkistaa laskun viitenumerolla.

5. Miten voin siirtää lainan eräpäivää?
Lainoille voit tarvittaessa tilata eräpäiväsiirron. Eräpäiväsiirron saat tilata soittamalla asiakaspalvelun numeroon tai tekstiviestin kautta (katso sopimusehdot).
Eräpäivänsiirto 7 vrk maksaa 5.00 euroa ja siitä lähetetään sinulle erillinen lasku.
Lainan eräpäivän toistuvan siirron voit tilata vasta sen jälkeen, kun edellisestä siirrosta on maksettu 5.00 euroa sekä suoritus on kirjautunut laskulle.
Maksut kirjautuu yleensä 2 pankkipäivässä.
Palvelulaskuille (nostopalkkiot, siirtolaskut yms.) ei voi tilata siirtoja.

6. Haluan perua hakemani lainan.
Mikäli laina on mennyt meiltä jo maksuun sekä sinulle on lähetetty vahvistus maksusta, pyydämme soittamaan asiakaspalveluumme sekä pyytämään ohjeet ja maksutiedot lainan palautusta varten.
Yleiset lainaehdot, kohta 11.

7. Haluan irtisanoa lainasopimuksen.
Mikäli kaikki edelliset lainat ja palvelulaskut on maksettu, pyydämme soittamaan asiakaspalveluun. Yleiset lainaehdot, kohta 10.

8. Maksoin ilman viitettä / väärällä viitenumerolla.
Mikäli maksu ei ole kohdistunut, pyydämme soittamaan asiakaspalvelun numeroon 0600 922 42 (2.95 euroa/min + mpm/pvm), ilmoittamaan päivämäärän, milloin maksoit, maksetun summan. Mikäli suoritusta ei löydetä puhelun perusteella, pyydämme lähettämän kuittikopion asiakaspalveluumme sähköpostitse.

9. Miten voin päivittää yhteistietoni.
Sopimuksen yleisten ehtojen mukaan Lainanottajalla on velvollisuus hoitaa omat tiedot lainanantajan luona ajan tasalla.
Henkilötietojen uusimiseksi ole yhteydessä asiakaspalveluun 0600 922 42 (2.95 euroa/min + mpm/pvm) tai päivitä tiedot (tilinumero, laskutusosoite, puhelinnumero ym.) lainanantajan kotisivun kautta käyttäen henkilökohtaisia pankkitunnuksia.